followers

busuk.org

Ahad, 14 September 2014

Cara lulus temuduga kerja kerajaan


Assalam..

ok hujung minggu ni cuaca sedikit mendung dan hujan kat area gua (putrajaya). sambil-sambil pekena kopi gua tulis sedikit entri untuk perkongsian kita bersama..

gua nak tanya,ada tak sape-sape yang selalu atau banyak kali pegi temuduga tapi selalu je gagal? ape yang buat korang gagal? tak dapat jawab soalan? haaaa.... masalah ini yang selalu terjadi.. lebih-lebih lagi temuduga untuk kerja kerajaan.. Rileks..kopi-kopi dulu..

Ok! gua nak bantu korang yang mengalami masalah sering gagal dalam temuduga kerajaan... ni bukan tipu sebab gua pernah cuba kaedah yang sama atau hampir sama..
alhamdulillah sekarang gua dah hampir 14 tahun jadi kakitangan dalam jabatan kerajaan..

rahsia nak lulus senang saja.. nak terang satu-satu kat sini agak payah jugak so korang klik je kat SINI untuk lebih memudahkan korang. in sha Allah dengan niat dan kesungguhan korang..kejayaan pasti menjadi milik korang.

Selamat mencuba

-Nak simkad percuma? harga kalau dijual RM90 tapi gua nak bagi percuma.. tunggu entri untuk tawaran hebat ini.


1 ulasan:

Unknown berkata...

If you're looking to lose fat then you absolutely have to start using this totally brand new personalized keto meal plan diet.

To design this service, certified nutritionists, personal trainers, and professional cooks joined together to develop keto meal plans that are powerful, suitable, economically-efficient, and fun.

Since their first launch in 2019, 100's of people have already remodeled their body and health with the benefits a certified keto meal plan diet can provide.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-tested ones offered by the keto meal plan diet.