followers

busuk.org

Memaparkan catatan dengan label segmen. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label segmen. Papar semua catatan

Ahad, 22 Jun 2014

anda komen,bloglist untuk anda.. amacam ada berani?




Assalam..

Hari ni gua saje buat posting gila-gila sempena nak puasa ni (apa kaitan?) hehehe.. gua saja buat ni untuk memeriahkan lagi dunia blogging dan yang penting gua nak cari rakan blogger baru tak kire otai ke atau newbie, sape sudi buat..x sudi xpe gua x goyang hehehe (gurau).

ok kali ni gua saje tulis merapu-rapu kat sini dan bagi korang satu tugas mudah iaitu 'mengomen' lebih kurang macam segmen jugaklah kan.. korang komen post ni pastu sebagai balasan gua letak link blog korang kat bloglist gua..simple! tak payah susah-susah follow blog gua pun.. (taknak menyusahkan)
just leave your comment and blah macam tu je hehehe..
tapi yang nak follow tu alhamdulillah la kan..rezeki. 

so, tunggu ape lagi..meh komen gua meh!! tak kire lah ape bentuk komen..nak kenal-kenal ke,nak promot blog ke asal jangan NEGATIF da...

ok enjoy.

Selasa, 24 Julai 2012

Giveaway : Saya Nak Kad Raya





As'salam..

gua join 
Giveaway : Saya Nak Kad Raya
korang bila lagi? haaa klik sini

"akusijebat blog peribadi,
berkongsi maklumat setiap hari,
ramadan kini menjelma lagi,
raya pulak dinanti-nanti"

haha... ok ka ni missz?

Tamat : 02/08/2012, jam 5 petang

p/s sampaikan salam pada cik purple..hehe

Sabtu, 21 Julai 2012

Segmen: Bloglist Ramadhan




As'salam



Sempena bulan Ramadhan al-mubarak ini, gua nak buat satu segmen untuk bloglist baru gua
(bloglist selama sebulan sahaja)
nak join? senang saja..seperti biasa TIADA SYARAT KETAT
ikut suka koranglah nak follow/like page ke tidak hehehe..

jika berminat, buat satu segmen entri yang bertajuk
>"Segmen: Bloglist Ramadhan"
>letak header sengal gua kat entri korang dan link ke entri ini
siap?
>tinggalkan link entri korang kat kotak komen entri ini.

*bonus: peserta akan mendapat 'klik2 nuff' hampir setiap hari hehe..

tarikh tutup 22/7/2012
11:59 mlm

PESERTA



p/s jgn lupa BW kat rakan yg lain..selamat berpuasa semua 

Sabtu, 7 Julai 2012

Pencarian Super Bloglist 2nd Half Year 2012 by Blog Fadzmie.


As'salam


Jom meriahkan 1st segmen kawan kita ni..
Pencarian Super Bloglist 2nd Half Year 2012 by Blog Fadzmie.
apakata kita join ramai-ramai !!
so, jangan segan2,klik je banner kat atas ni

Tarikh tutup : 1 OGOS 2012


Jumaat, 6 Julai 2012

Ahad, 1 Julai 2012

Segmen : Up Followers Bulan June-Julai


As'salam..

jom ramai2 join 

Segmen : Up Followers Bulan June-Julai

kalau sudi sila klik banner

tag:




Sabtu, 30 Jun 2012

Pencarian Bloglist Untuk Tahun 2012 by Aiman







As'salam..

hari ni gua dengan berbesar hatinya join segmen
"Pencarian Bloglist Untuk Tahun 2012 by Aiman"
by AIMAN AZIZ
korang pun dijemput sekali join..klik je banner/header kat atas ni
Sebab:

~ nak cari/tambah rakan 
~ nak promote blog kat bloglist aiman
~ untuk memudahkan lagi blogger lain BW ke blog gua
~ yakin aiman bukan blogger sombong (tak suka yg sombong gak)
~ akhir sekali untuk mengeratkan hubungan silaturahim sesama blogger, insyallah.

Done :)


Selasa, 26 Jun 2012

SEGMEN : BLOGLIST JULAI 2012 NASZ




As'salam..

hai korang..pekabo? moga sihat2 la hendaknye ye..
so, hari ni gua nak join dan ajak korang sekali join sama dalam

SEGMEN : BLOGLIST JULAI 2012 NASZ
by

Mengapa saya suka terjah dan baca blog Nasz?
nasz sorang yang cool,x sombong dan selalu bw kat blog gua

meh la join!

segmen dibuka sampai
27hb Jun 2012 jam 10.00pm

Jumaat, 15 Jun 2012

Segmen: Follow Weekend Bersama AjamOppical!




As'salam

Salam Jumaat Semua..

oleh kerana syarat yang sungguh mudah dan senang
hari ni gua join 
dari AjjamOppical

jom ar meriahkan segmen ni..
kalau nak join,klik je banner/tajuk segmen kat atas tu ye 

tarikh tutup: Ahad 11.59pm


Isnin, 11 Jun 2012

Juara EURO 2012

As'salam



Satu dunia kini tentunya memberi tumpuan pada kejohanan EURO 2012, 
acara bola sepak kedua terbesar selepas piala dunia.
tapi takkan korang tengok je kan..? sudah tentulah masing-masing ada pasukan pilihan ye dak?

Sebut pasal pasukan pilihan, gua pun tak tlepas sama..dan kalau korang nak tahu team mana 
pilihan gua, gambo kat atas ni la jawapannya..hehe..
gua memang 'diehard fan' kat team sepanyol ni...jangan silap ! gua sokong spain sejak dulu dowh..
bukan sebab dorang ni juara..jgn tataw ! aha...

Tekanan selaku juara bertahan serta juara piala dunia sudah pastinya ada,
namun harapan gua semoga team spain mampu melakukan yang terbaik untuk mempertahankan
kejuaraan !

ini adalah entri khas untuk contest 'Juara Euro 2012 pilihan Lelaki Kacak' dari 



Sabtu, 9 Jun 2012

Mega Tech Giveaway By MizzsNinie, CikMun And DrFara


As'salam..

Lama jugak rasanya gua x join segmen/giveaway

hari ni tetiba plak tbuka hati nak join
so,dengan rasminya gua join
'Mega Tech Giveaway By MizzsNinie, CikMun And DrFara'

korang meh la skali join..
banyak hadiah ditawarkan..haha

kalau nak join, sila klik


gua tag 5 orang yang bertuah 


Tarikh tutup: 31 Julai 2012


Selasa, 15 Mei 2012

'Segmen : Saya Nak Blogger Card By Eyqa Hasnan'

As'salam..
hai semua..apa kata kita pakat ramai2 join 
'Segmen : Saya Nak Blogger Card By Eyqa Hasnan'

so,yang nak join,klik jer banner

gua nak tag 


nama samaran dalam blog : akusijebat
tarikh start berblogging : November 2011
asal negeri mana : Sabah
warna untuk tulisan : Hijau gelap
link blog : http://akusijebat.blogspot.com/


Rabu, 9 Mei 2012

Segmen : Up Follower & Tambah Kenalan


As'salam..

Lama jugak gua x join segmen ni
so, hari ni gua join segmen dari rakan blogger gua

 Segmen : Up Follower & Tambah Kenalan
by

kalau korang berminat
klik jer header 

oklah nak bgtau sket

follower gua : 990
gua blogger dari sabah


Khamis, 26 April 2012

segmen: Jom Singgah Blog Saya

As'salam


Lama rasanya gua tak join segmen..lama ker? hehehe
hari ni gua nak join segmen yang teramat simple ni
(segmen mcm ni la gua nak)

Jom Singgah Blog Saya 
dari cikgu zubir

akusijebat: http://akusijebat.blogspot.com/

Jumaat, 20 April 2012

SEGMEN : JOM KENALI BLOG SAYA


As'salam..

Salam Jumaat Untuk Semua
haaa...hari ni gua sekali lagi join segmen 
kali ni

 SEGMEN : JOM KENALI BLOG SAYA

dari rakan gua iaitu

Oklah nak cite serba sedikit mengenai blog gua
blog ni baru berusia 5 bulan++
nama blog Akusijebat
nak tahu sebab ape gua pilih nama tu?
aktuli gua amat mengagumi keperibadian Hang Jebat
yang amat mementingkan PERSAUDARAAN
walaupun dia dianggap penderhaka. 
tetapi bagi gua tidak.

dalam blog ini, ada bermacam2 cerita
dah kena dengan 'Description"
'medan perkongsia maklumat'

tu jer rasenye..
yang nak join segmen ni
korang boleh klik banner 

"SEGMEN HAJAR : JOM BLOGWALKING + UP FOLLOWER"


As'salam..

Salam Jumaat semua..

Hari ni rasanya nak jadi peserta pertama yang join segmen hehe..
tadaaaa... gua join "SEGMEN HAJAR : JOM BLOGWALKING + UP FOLLOWER"

meh la pakat ramai2 meriahkan segmen ni..
tak salah kita bantu membantu kan? hehe

oklah sebelum gua blah,

gua nak tag



Khamis, 19 April 2012

"SEGMEN: BLOG PILIHAN ZAMANI 84"


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Hari ini gua nak join dan ajak rakan-rakan sekali untuk memeriahkan

"SEGMEN: BLOG PILIHAN ZAMANI 84"
dari rakan blogger gua

Terpilih atau tidak untuk direview,gua tak kisah
apa yang penting silaturrahim sesama blogger dan kita sebagai muslim
akan bertambah erat.

kalau berkenan,korang klik jer banner tu (atas)

Selamat Berblogging Semua :)


Selasa, 17 April 2012

segmen : saya bangga menjadi blogger


As'salam..

Sekali lagi gua join segmen
kali ni dalam
segmen : saya bangga menjadi blogger

sesiapa yang berminat,
sila klik banner

-ANAK JATI SABAH-

Ahad, 15 April 2012

'SEGMEN:BLOGWALKING & SAYA NAK MASUK BLOGLIST PROMOSI BLOG'


As'salam..

Hai semua..hari ni gua join segmen 

'SEGMEN:BLOGWALKING & SAYA NAK MASUK BLOGLIST PROMOSI BLOG'

dari rakan blogger gua yg kiut ni.

kalau korang berminat,klik jer header ni k

Selemat Berblogging :)



Sabtu, 14 April 2012

"Lisa Buat Segmen Blog List"


As'salam..

jom join dan meriahkan segmen

 "Lisa Buat Segmen Blog List"

by lisa

kalau korang berminat,klik jer header cute kat atas ni