followers

busuk.org

Sabtu, 7 Jun 2014

PM pening tak tahu nak sokong mana






Assalam..

Ni nak citer pasal bola malam ni, gua dengar kata PM kite dok pening pale tak tahu nak sokong pasukan mana..
sebab ape? yela malam ni kan pahang lawan felda utd kat stadium shah alam tu yg buat PM pening..PM orang Pahang tapi dia jugak menteri yang jaga felda kihkihkih..

"Saya kena pakai dua jersi. Felda dan Pahang. Saya menteri jaga Felda tapi orang Pahang. Lebih selamat kalau menonton siaran langsung di rumah,"

ni antara ayat-ayat PM kite yang sempat berjenaka ketika berucap di salah satu majlis yang beliau hadiri semalam.





Perlawanan akhir piala FA akan berlangsung malam ini diantara Felda dan Pahang di shah alam..


harap-harap PM join gua sokong pahang hehehe... kenapa gua sokong pahang? walhal gua orang sabah bah.. hehehe.. oleh sebab wife gua anak jati kuantan,pahang, secara automatik gua kene sokong pahang sebagai negeri kedua gua.. ok jangan lupe malam ni..

hogoh pahang hogoh!!

Tiada ulasan: