followers

busuk.org

Isnin, 5 Mac 2012

Review Blog | Badak Sabah (blog santai peminat bolasepak negeri sabah)

kalau nak tahu owner blog ni,yang kat tengah tu la..owner ke?hehehe...

Salam..

Rasanya ini adalah kali ke-2 gua review blog follower2 gua..
Tapi kali ni rasanya lain sket kot..bukan apa, selain dari 'Mamat' ni jadi follower gua,
kami sebenarnya punya minat yang sama dan memang jenis sekepala hahaha..
kami adalah antara yang meminati Pasukan Bolasepak Negeri Sabah.
dan yang paling penting sekali..,kami sentiasa turun ke stadium
untuk bagi sokongan kpd team kesayangan kami...
jangan tak tahu..!! hahahaha..


Gua memang 'Respect' Badak Sabah ni!! sebabnya..dia ni memang rajin update blog dia.
rajin ker???hahaha
sebenarnya blog ni lebih tertumpu kepada sukan bolasepak
dan yang pastinya cerita mengenai Pasukan Sabahawks! (SABAH FA) 
gua salute lu beb!!

So,
kalau nak dapatkan informasi tentang perlawanan2 yang membabitkan Sabah, korang terjah je blog
dan gua nak bagi cadangan kat korang esp 'budak2 sabah' tak kire minat atau tidak sukan bola ni,
korang bagilah sapot kat blog ni ye.. :)


                                           


Oklah gua nak blah dulu..apa-apa pun Sabah tatap!!!

Opppssss nak 'inteprem' japss hahahaha..

1 ulasan:

Lieza Nordin berkata...

owww... bola.. bola.. bolaa.... whahhaa... ^^ jom terjahhhhh ^^ hahaha