followers

busuk.org

Rabu, 14 Mac 2012

Blog Akusijebat Bertukar Wajah


Salam...

Memperkenalkan wajah terbaru blog gua..hehehe
Alhamdulillah..setelah hampir 5 bulan gua bergelar blogger
gua rasa bersyukur kehadiran gua diterima oleh rakan-rakan blogger yang lain..t.kasih byk :)
So hari ni gua saja nak perkenalkan wajah terbaru blog gua..walaupun sederhana saja perubahannya tapi gua puas hati kerana ini adalah hasil usaha gua sendiri dalam rekaan header blog gua..
memang tak cantik..tapi oklah kan..? hehehe...

Kalau dulu gua banyak gunakan kaler oren,merah dan biru,
kali ni gua beralih ke kaler ijo dan biru..
harap2 korang terimalah ye?hikhikhik...
Oklah sebelum gua berundur diri, gua nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada rakan-rakan
yang selama ini menyokong gua..korang memang best!!
dan harapan gua semoga korang terus menyokong gua
dan memberi tunjuk ajar kepada gua..
Selamat Berblogging Semua..:)

Wasalam

1 ulasan:

Lieza Nordin berkata...

lawa2... ^_^ :D ekekke