followers

busuk.org

Rabu, 3 September 2014

Blog akusijebat sifar pembaca?



Assalam...
ni sembang boring namanya...boleh layan or korang boleh gak abaikan...sebab gua saja merapu petang-petang macam ni.. ada orang kata blog gua blog syok sendiri..maksudnya blog sifar pembaca!! woooo....gua sentap der!! kalau blog sifar pembaca tu dah sah-sah BOHONG namanya!! masakan gua boleh dapat lebih 2k komen? dari mana? takkan orang komen tanpa membacanya terlebih dahulu ye dak? kalau zero takkan gua boleh dapat sampai lebih 400k pageview? dari mana tu? takkan alien kot? haha...

Gua bukan nak berbangga sebenarnya..setakat komen lebih 2k dan pageview lebih 400k tu orang tak heran pon!! tapi sekurang-kurangnya itu sebagai bukti bahawa blog gua orang atau pembaca sudi singgah atau jenguk!! melampaulah cop blog gua 'SIFAR PEMBACA'.. ke orang yang bagi gelaran tu tak sekolah? hahaha....

Kalau ia pun nak bersaing, bersainglah dengan cara sihat..wallah gua menulis dan buat blog ni bukan nak cari keuntungan semata-mata melainkan memang dah minat gua untuk menulis,meluah dengan cara ni..tak lebih dari itu..dan perkara pokok yang paling utama ialah gua suka berkongsi segala macam maklumat untuk jadi tatapan umum!! so, kepada yang berkenaan..harap lu tarik balik kenyataan yang tak berapa nak goyangkan gua tu..lu tak untung gua pun tak rugi cuma tak sedaplah orang lain nampak..

Oklah gua taknak pening-peningkan kepala...apa pun gua nak minta maaf kalau ada yang tak puas hati dengan blog gua..tapi gua nak bagitau sejelas-jelasnya bahawasanya blog akusijebat tak pernah hentam lu orang!!

wassalam.

6 ulasan:

Cik Nor berkata...

bw ptg..:)

Bunda_nora berkata...

Tak kisahlah apa orang kata...yang penting kita tahu apa kita buat untuk blog kita...

Qaseh Vee berkata...

sifat manusia mmg begitu ...

Unknown berkata...

Ya betul tu bunda..tq ye

Unknown berkata...

Thanks nnt sy dtg hehe

Unknown berkata...

Nak buat mcm mn kan QV..sabo ajela hehehe..