followers

busuk.org

Jumaat, 29 Ogos 2014

Selamat hari tua..


Assalam..
Salam jumaat salam keceriaan..semoga hari ini adalah hari yang penuh dengan kebahagiaan kepada kita semua dan begitulah juga hari-hari yang seterusnya..

Hari ini juga sebenarnya adalah hari yang penuh bermakna dalam hidup gua hari yang gua ingin berkongsi pada semua dengan rasa penuh kesyukuran..

Genap sudah usia gua 37 tahun diberikan kehidupan di bumi Allah yang berkah ini..alhamdulillah
semoga segala urusan dipermudahkan olehNya.. begitu juga dengan rezeki semoga dibukakan pintu rezeki seluas-luasnya... eh eh..takde hadiah ke dari korang?? hehehe...







gua nak ajak korang buat bisnes dengan gua..
gua dah join..alhamdulillah berbaloi..
jom!!!




2 ulasan:

Sakinah berkata...

tua dah.. namun umur masih panjang...ESP Shaklee Shake and Take

Jari Manis berkata...

happy belated besday..baru 37 tahun..muda lagi tu :-)