followers

busuk.org

Jumaat, 3 Februari 2012

Lisa Rosli Hina Sabah Sarawak


Salam..

Rasanya gua tak payahla nak ulas panjang-panjang pasal gambo kat atas ni,
rasanya korang pun faham..
bukan niat gua nak mengapi-apikan sesiapa

Cuma gua rasa kesal bila ada perbuatan yang tak senonoh macam ni..
rasa terhina pun ada, hmmmmm..

macam ni lah adik 'Lisa Rosli', apa kata awak datang sendiri ke sabah atau sarawak
dan lihat sendiri bagaimana kehidupan kami disini,duduk atas pokok ke atau sebaliknya..
hehehehe (paksa diri gelak)
kalau takde duit, abg boleh belikan tiket!!

Dan satu lagi..

Tolong baca ni baik-baik

Ingatan daripada

 Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar

"Polis pandang berat penyalahgunaan media sosial yang sering membuat fitnah, tipu dan ugutan. Kita juga akan pantau komen yang memaki hamun orang,"


!!peace no war!!

Sumber gambar: syafiq Ahadin

p/s maaf agak emo sket 

5 ulasan:

Syafiq Ahadin berkata...

huhHhh! bikin panas ooo!!

Unknown berkata...

takpa bro.. jgn layan org bodoh mcm ni..

Unknown berkata...

geram'e. nana org srwk (eventho now stay kt kedah)

dis is what we called ignorant. name je dok kt Malaysia. X(

Tanpa Nama berkata...

I wondered...rakyat2 sabah/sarawak yang tinggal atas pokok/dalam gua ataupun minah Lisa ni yg tinggal atas pokok/dlm gua???...Pity her...she must be trap inside the box I guess... haha... :)Well, God Bless her... :)

Tanpa Nama berkata...

jap2...'their so ugly'..bhs ape tu?xpnh blaja bhs inggeris ek..hahaha..mmg sah dy ni yg dok dlm gua/atas pokok..blaja ngan monyet kot..