followers

busuk.org

Ahad, 20 Mei 2012

Nora Danish Mohon Maaf

As'salam



Berikutan penyiaran gambar-gambar seksinya di sebuah majalah hiburan, Pelakon, Nora Danish memohon maaf kepada semua pihak diatas 'keterlanjurannya'.

Berikut petikan kenyataan Nora ketika dihubungi pihak wartawan:


"Saya akui gambar-gambar saya yang tersiar itu agak melampau dan mengaibkan saya.
"Saya sendiri berasa malu kerana berpakaian sebegitu tambah lagi dengan status saya sebagai ibu tunggal. Saya tahu itu salah saya, saya mohon maaf kepada semua pihak atas keterlanjuran saya," 
Tambahnya lagi, sesi fotografi untuk majalah itu sebenarnya dilakukan sejak awal tahun.

p/s boleh plak ambik gambo seksi2 kalau awal tahun ye..??

4 ulasan:

Izwa Kamaruddin berkata...

belajar dari kesilapan..

Hanif berkata...

aku tengok OK ajer..hehehehehe

Lieza Nordin berkata...

ljr dr kslpan.. hehe.. :) tapi dh rmai artis y menutup aurat skrg :)

Unknown berkata...

artis kawin pon ramai hehe