followers

busuk.org

Isnin, 28 Mei 2012

Wardina Diganggu Lelaki Gila Seks?



Pelakon dan Pengacara, Wardina Saffiyah diganggu panggilan lucah dari seorang lelaki misteri gila seks !

Berikutan itu, beliau telah membuat laporan polis di Balai Polis Taman Melawati, Hulu Klang.
menurut wardina, lelaki bernama Arif itu telah dua kali menghubunginya sambil mendakwa dia adalah seorang kakitangan sebuah stesen penyiaran dan mahu menebualnya.

“Saya tidak menjawab panggilan telefon yang pertama. Pada pukul 9.15 pagi, lelaki itu menghubungi saya sekali lagi tetapi apabila saya tanya dia dari stesen mana, dia kata tidak boleh beritahu.

“Selepas itu dia mula mengeluarkan perkataan-perkataan yang saya sendiri malu untuk sebut.

“Saya tidak faham kenapa ada orang yang sanggup melakukan perkara seperti itu,” 
katanya ketika ditemubual wartawan kosmo

Sumber: Kosmo


5 ulasan:

Dkna Abza berkata...

saja nak kacau rumah tangga orang nie

Nour Adieb berkata...

Haiyaaa,macam-macam zaman skang ni.Orang yg uda kawen pun maw diganggu

syiela berkata...

ishk.. cukup2 la tu.. toksah dok ganggu ketenteraman org

Unknown berkata...

org gila pny keja ni...haha

Tanpa Nama berkata...

kesian wardina