followers

busuk.org

Rabu, 1 Ogos 2012

Buka Puasa Buffet Feast Cafe TATU @ Shangri La's Tanjung Aru Resort and Spa (koleksi gambar)


As'salam

Baru-baru ini gua n beberapa rakan lain telah menerima satu undangan khas untuk blogger sabah dalam satu majlis berbuka puasa di Cafe' TATU di Shangri-La Resort and Spa Tanjung Aru, Kota Kinabalu Sabah.

Alhamdulillah gua berbesar hati sangat dan rasa bertuah kerana diundang dalam majlis tersebut dan rasanya ini adalah penghargaan buat gua sejak bergelar sebagai seorang blogger.

Terima kasih yang tak terhingga kepada Mrs Samantha Siow, Director of Communications @ 
Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa. dan Miss Angeline Ong kerana sudi mengundang gua dan juga rakan yang lain.

So, bagi korang yang belum pernah bertandang ke Cafe Tatu ini, gua cadangkan korang bolehlah pergi ke tempat ini khususnya pada bulan Ramadan yang mulia ini untuk menikmati buffet ramadan disini.

Jom review juadah buffet Ramadan @ Tatu Cafe


























"selamat menjamu selera"

p/s banyak lagi juadah sebenarnya tapi betri kong hehehe..ni je la yg sempat

5 ulasan:

dya nasir berkata...

sedapnya dya tgk..hahaha
bestnya dpt jemputan..hihi

Izwa Kamaruddin berkata...

oi oi...terliur!

Unknown berkata...

alhamdulillah rezeki ramadan :)

Tinta Lana berkata...

Salam.

Perghhhhhh! Senget2 kepala lana tgk semua ni, bestnya jebat! >_<

Unknown berkata...

alhamdulillah rezeki..hehe