followers

busuk.org

Khamis, 14 Jun 2012

Traffik Akusijebat Pada 13 June

As'salam





Saja nak kongsi-kongsi dengan korang..aktuli gua sendiri terkejut dengan traffik gua ni..
tak sangka plak dapat macam ni..almaklum saja la gua ni kan budak baru hehehe... kan best kalau tiap ari dapat traffik sebegini ramai..

Tapi kan,gua rasa gua dapat traffik macam ni disebabkan artikel merapu gua yang ni


anyway gua bagi kredit kat busuk.org dan blogr.my
yg jadikan artikel gua antara yang popular..
eh popular ke?hehehe

epi blogging semua :)




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

6 ulasan:

icumm berkata...

terus naik letak citer Lee chong wei :)

Maisarah Azmi berkata...

wa.. memang gempak la.. trafik naik tinggi

Noor Atikah Ramli berkata...

ok.jeles =.="
hahahaa

Unknown berkata...

hehe...aktuli tanpa korang pun sape la sy ni..t.kasih banyak atas sokongan..teruskan membaca disini ye :)

Dkna Abza berkata...

jeles!! :(

Denaihati berkata...

tahniah-tahnah. graf dah macam KLCC, mencanak naik.