followers

busuk.org

Khamis, 5 Januari 2012

Ragam orang politik

Remote..mana remote..??! hahaha.... asal nak dekat pukul 8 je, semua sibuk nak cari remote tv..
kenapa?? Ada dua sebab utama kenapa orang suka cari remote pada masa-masa perdana ni..hehe
pertama, sebelah pihak ni, tak sabar-sabar nak tengok berita kat tv.. taknak lepas cerita terbaru pasal musuh-musuh dorang ni wakakaka...
sebab kedua? cer cite cer cite...! Yang ni plak,gelabah cari remote sebab nak ubah chanel..nak elak dari TERtengok berita..hahah. tak kurang plak yang sanggup meludah tv sendiri semata-mata nak lepaskan geram. haiyaaa...macam-macam ragam...

Sebenarnya gua saja merapu kat sini...lucu tengok gelagat orang-orang yang suka berpolitik ni.
si polan tuduh si polan..yang tu kata salah,yang ni kata betul.. disana kata sesat,disini kata "taubatlah"!.
hmmmm...gua pun tak tahu apa nak jadi orang kita sekarang. ragam politik wei..adoii..!
Jadi biarlah gua ambil jalan selamat,gua nak jadi pemerhati dan masih kekalkan jawapan yang sama bahawa..,
gua tak suka politik! jangan marah ye..

p/s undi adalah rahsia

2 ulasan:

anymz berkata...

akak pun nak jadi pemerhati je..lebih baik tgk rancangan masak2 kan?:)

Unknown berkata...

tu la pasal kak..lbh baik tgk masterchef hehehe..