followers

busuk.org

Rabu, 17 Oktober 2012

Akusijebat kembali!!


As'salam...

salam bertemu kembali buat rakan2 blogger dimana jua anda berada.. fuuuh!! lega rasanya dapat kembali berblogging seperti biasa.. rasanya hampi dua bulan kut tak update2 blog sendiri hehehe...
aktuli blog gua xde masalah sebenarnya atau gua sendiri pon memang ok2 jer..cuma banyak sangat perkara yang perlu gua setelkan sebelum ni..so, akhirnya gua dapat 'melayan' blog gua kembali walaupun telah banyak kesannya pada gua sendiri...yelah dua bulan tak update, ranking pon jatuh merudum hahaha..
tapi alhamdulillah selama 'ketiadaan' gua masih ramai jugak yang sudi terjah ke blog gua ni...t.kasih ye hehehe...

Gua pon taknak 'berceramah' panjang kat sini, apa yang penting gua nak bagitau rakan2 semua bahawasanya blog akusijebat belum 'mati' hehehehe.... ok semua selamat membaca :)


wajah terbaru gua hahaha

p/s rase macam budak baru hahaha

4 ulasan:

Maisarah Azmi berkata...

busy nampk sampai 2 bulan xupdate...=)

Unknown berkata...

a'ah la..byk keje sgt.. lgpun line hari tu xmengizinkan

mujagirl92 berkata...

mana boleh blog ni mati,,huhu

OKje berkata...

Ha..ha... apa-apa pun nak warm up kena letak gambau diri sendiri dulu...he...he...