followers

busuk.org

Sabtu, 16 Jun 2012

Heboh Bila Awi Rafael Dikatakan Bertatu


As'salam


Habis kecoh satu malaya pasal cerita budak Awi Rafael bertatu kat lengan...eh betul ke? sejak bila plak dia ni bertatu? gua tak pasan la plak Awi ada tatu kat lengan... hahaha..berita sensasi wei ! gambo dah tersebar !

Aktuli ceritanya macam ni, pasal tatu tu memang betul..takde photoshot2 punya.. Awi sendiri akui yang dia memang bertatu. tapi itu dulu sebelum dia jadi artis..

Menurut Awi, gambar yang dimuat naik itu adalah sebelum dia bergelar artis dan mengakui ketika itu masih mentah untuk menilai baik dan buruk. Mengakui sudah menginsafi kesilapan lalunya yang melampaui batasan agama, Awi mengatakan dirinya kini semakin matang dan sudah berubah.

Malah, Awi juga memohon maaf dan berharap agar peminatnya terutama remaja menjadikan peristiwa yang menimpanya sebagai pengajaran. So, korang maafkanlah si Awi tu ye..tiap manusia tak lepas dari buat kesilapan.  syukurlah Awi dah sedar akan kesilapannya..


p/s syukur bila dah sedar semasa hayat ada di dunia..


2 ulasan:

Dkna Abza berkata...

menyesal sampai mati la si awi nie..nak buang tatu macam mana kalau dah melekat kat daging tu...ermmm..mohon dia diampunkan Allah.

Tanpa Nama berkata...

macam mane die nak buang tatu tu. mohon semoga Allah mengampuni segala kesilapan dan ketelanjuran dia. kene hiris la kulit tu