followers

busuk.org

Rabu, 25 April 2012

Panas! Adira ambil suntikan?

As'salam





Heboh..!heboh..!! ape yang heboh?!!..
hahaha....jangan sentap haa... ni gua dapat cerita panas terbaru kononnya penyanyi comel si Adira ni 
dikatakan menggunakan suntikan untuk kelihatan lebih cantik. gua tak tahu la botox ke ape kan..
haiii...baru reda cerita sal pegang tuuuuut... skang ni timbul plak cerita baru..kuikui
tapi isu ni sekarang sedang 'hangat dipasaran'.. aktuli gua sendiri tak berani nak gosip2 ni
tapi cerita ni dah keluar paper..if nak tahu sangat cerita sebenar, korang tanyalah sendiri kat tuan empunya badan hahahah :) 

Aktuli macam ni, Adira dah pun menjawab persoalan ni (bukan kat gua), dia pun dah keluarkan kenyataan pasal benda ni semua kat paper.

kata dia lebih kurang macam ni la

“Kulit saya memang cerah begini sejak dari kecil lagi dan sehingga kini saya tidak pernah mengambil sebarang suntikan untuk kelihatan lebih gebu. Lagi pun, masyarakat di Kundasang ramai yang ada kulit seperti saya.

“Dulu, saya banyak masa untuk ke pulau, mungkin sebab itu kulit saya tidak secerah sekarang. Oleh kerana jadual harian saya kini terlalu padat dengan aktiviti nyanyian, saya tidak ada masa untuk lakukannya malah, masa luang akan saya manfaatkan untuk berada di rumah bersama keluarga,”
 katanya.
 
“Saya juga ada mengamalkan pengambilan ‘supplement’ sebagai penjagaan kesihatan. Bagi saya, peredaran usia membuatkan saya kini lebih memandang berat terhadap penjagaan diri supaya dapat mengekalkan tahap kesihatan yang ada kalanya tidak menentu.

“Khabar angin yang mengatakan saya ada ambil suntikan itu adalah tidak benar sama sekali. Walaupun mahu sentiasa kelihatan cantik, tetapi saya tidak akan melakukan suntikan itu,”


kata adira lagi, dia tidak memiliki sebarang rahsia kecantikan tertentu tetapi hanya mengamalkan pemakanan yang seimbang dan masa rehat yang secukupnya.

p/s kundasang tu terletak dikaki kinabalu.... oopppppsss ! risau badan dah makin montel huhu


2 ulasan:

Unknown berkata...

awek kat kundasang memang sume gebuh2..:)..

Unknown berkata...

btl tu JR hehe...cuuun!