followers

busuk.org

Jumaat, 27 April 2012

Jebat Ke Labuan

As'salam



Hari ni gua nak ke pulau bebas cukai, wilayah persekutuan labuan.
hehehe saje nak lapangkan fikiran dan kebetulan plak kat sana 
sedang berlangsung Pesta Sukan Laut Antarabangsa Labuan

insya allah gua akan ambil seberapa banyak gambar dan akan buat liputan
 sepanjang pesta berlangsung..(macam wartawan la plak)

Perjalanan mungkin akan mengambil masa 4 ke 5 jam melalui darat dan air
maksudnya gua akan drive kereta ke terminal feri di menumbok yang akan mengambil 
masa lbh kurang 3 jam perjalanan dan bila sampai ke jeti , gua akan sambung naik feri
selama 2 jam..tapi kalau nak cepat pun boleh gak. kalau naik speed boat agak2 dalam masa
15 minit sampai kut tapi sendiri mo ingat arr hahaha...(x berani ambil risiko)

Oklah..gua nak packing baju dulu insya allah malam nanti kita berjumpa lagi hehe
doakan keselamatan gua..wasalam


1 ulasan: