followers

busuk.org

Khamis, 23 Februari 2012

Serius! Ini Gambar Panas Daktu..!!


Salam..

korang jangan sentap ek... dalam entri gua kali ni,gua dengan beraninya nak dedahkan satu penemuan gambo pasal sorang minah ni yang bolehlah jugak dikatakan ngetop and meletop-letop bak mercun crazy bang!! hahahahaha..

Ya... ! ini gambo panas daktu.. gua tak sangka disebalik keayuan dan sopan santunnya, rupanya daktu 
ada simpan rahsia tersembunyi...sungguh tak sangka! ha!! sepandai-pandai tupai melompat akhirnya
jatuh ke lubang jamban jugak.

Korang tentu tak sabo nak tahu dan nak tengok siapakah orang yang gua maksudkan,
meh scroll ke bawah..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


seksi tak?

hahahaha....cepat je kan nak klik kalau ade tajuk entri macam ni?
kan dah kena...hehe 
pape pon gua mintak maaf ek..saje nak gurau-gurau dengan korang sebab gua tahu korang memang sporting

korang share-sharelah entri ni ye..
jangan marah haaa...


2 ulasan:

Nur Lavender berkata...

hahaha..cun ar miss bean..:P

Lieza Nordin berkata...

ekhh.. ex awak ke ?? ahhahahaa... ^^'' ingtkn apa.. daktu tu apa??