followers

busuk.org

Rabu, 18 Januari 2012

Mesti Tonton! Tangkapan Besar Yang Memeranjatkan




Salam..
Kali ni gua nak kongsikan satu video dengan korang
Mungkin masih ramai yang tak tahu perkara ni, dah masuk buku rekod pun..
gua pada mulanya memang tak percaya cerita ni
tapi selepas gua menonton sendiri video ni...
masyaallah...betul-betul punya kejadian da...
hissss.... seram pun ada..
sesuatu yang memeranjatkan gua..
Aaaahhhhhhhh!!!!
korang tengoklah sendiri









LOADING>>>>>



scroll ke bawah
.
.
.

























Jangan Marah yee...
sebenarnya, pelakon2 dalam video ni adalah member2 gua..
saja nak buang2 boring

sori ekk...


6 ulasan:

RHI berkata...

memang besaq ni tangkapan...ikan apa tu..hahaa

Unknown berkata...

siakap kuning langsat tu yatie hehehe

jumi berkata...

hahahaha..........terbaikkkkkkkk

Papa PUSS berkata...

perghh..
mmg masuk book of dicttionary lah..;)

Unknown berkata...

haha sori ek saje nak memeriahkan suasana :)

Unknown berkata...

hehe.. sori bro.. saje nak noty2 arini :)