followers

busuk.org

Jumaat, 23 Disember 2011

Jadilah follower ke-100




Salam 1Malaysia...
Hari ni maka genaplah 50 hari gua menjadi seorang blogger..
Alhamdulillah..
Gua rasa bersyukur sangat sebab ianya kebetulan jatuh pada Hari Jumaat, Penghulu segala hari.

Walaupun gua ni masih "budak mentah" dalam bidang blogging ni tp gua rasa bersyukur kerana ada jugak yang sudi terima kehadiran gua disini. Insya Allah segala kekurangan akan diperbaiki nanti.
Disini gua nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan t.kasih yg tak terhingga
 kepada yg sudi follow blog gua yang tak berapa kreatif ini.
untuk makluman korang,setakat ini gua ada 99 followers. 

Dan............,
satu berita menarik gua nak war-war kan..,
Kepada sesiapa diluar sana yang menjadi follower gua yang ke-100..
anda akan mendapat ganjaran spesil daripada gua.
Nak tahu apa kelebihannya?


Sebagai penghormatan,
Gua akan letak bloglist khas kepada sesiapa diluar sana yang "bertuah" menjadi follower ke-100 gua.
dan akan menerima "like" daripada gua pada setiap entri2nya (min 5 like)
Syaratnya mudah saja..
anda cuma perlu follow dan like pada facebook fan page gua kemudian tinggalkan mesej anda di kotak shoutmix gua.
mudahkan?
Jadi apa tunggu lagi?? 
Jom follow gua...

2 ulasan:

Syafiq Ahadin berkata...

hahak! 100th!

Unknown berkata...

terima kasih dan tahniah syafiq...