followers

busuk.org

Sabtu, 13 September 2014

Rahsia dalam biz online terbongkar!


Assalam...

Ada tak sesiapa kat sini yang masih baru dalam bidang biz online? baru join semalam?minggu lepas?bulan lepas? tapi masih takde yang masyukk.. why??

Ok..sebelum tu dalam pemerhatian gua akhir-akhir ni, biz-biz online ni dah banyak dan makin besar pengaruhnya. dilaman-laman sosial hampir setiap jam orang bercakap dan promot pasal biz yang pastinya beri pulangan yang lumayan kepada mereka..(sila pastikan biz yang korang join dapat kelulusan).

Tapi bukannya semua berjaya..! kenapa?
jawapan gua simple saja.. yang berjaya pastinya rajin berusaha dan yang gagal adalah disebabkan oleh faktor keyakinan.
gua tak cakap mereka ini malas tapi kerana faktor keyakinan buat mereka gagal. mereka bukan tidak mencuba tetapi mereka akan 'berhenti' jika tidak mendapat respons daripada 'target' pada peringkat awal percubaan. rasa hilang keyakinan akan mendorong mereka untuk sampai setakat itu saja.. sekali lagi gua nak bagitau..mereka bukan malas! Tetapi mereka memang tak tahu nak cakap apa..

Haaaa... bab ini yang buat mereka 'kondem'! tak tahu bagaimana nak bagi penerangan walau rakan dah guidekan..Kaku! Lida keluh! so macam mana nak berbiZnes? in sha Allah ada jalannya.. rilek!

Jangan peningkan kepala!
setiap masalah ada penyelesaiannya..
rahsianya gua akan bongkarkan!!
gua taknak banyak cerita..gua ada caranya yang boleh bantu masalah korang..gua yakin sesiapa yang memiliki 'rahsia' ini pasti akan berjaya.. dan gua jamin
yang pendiam akan 'pokpek' 24jam..!
semangat dan terus bersemangat..

apa yang korang perlukan ada disini
gua berbesar hati berkongsi dengan korang tentang teknik-teknik pemasaran yang akan merubah hidup korang. alaa...mengayat pompuan boleh jer..(lelaki) takkan pasal cari duit plak tak boleh? betul tak? hehehe..

http://www.ashadee.net/go/50132/mohdbilly?tid=50132

*korang percaya tak kalau gua nak bagi korang simkad berharga RM90 secara percuma? ada isi RM30 plak tu...
nantikan entri seterusnya..


3 ulasan:

Unknown berkata...

Betul yang penting kena rajin usaha tidak berhenti separuh jalan

http://www.lovehutladyvitamin.com

Unknown berkata...

Yess...betull hehe

Unknown berkata...

Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

And getting it set up is as simple as 1---2---3!

Here are the steps to make it work...

STEP 1. Input into the system what affiliate products the system will push
STEP 2. Add PUSH button traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
STEP 3. See how the system grow your list and sell your affiliate products on it's own!

Do you want to start making money?

Click here to start running the system