followers

busuk.org

Rabu, 27 Ogos 2014

Nuffnang ni kedekut ke?



Assalam...

Nak tanya korang sket.. cik Nuffnang ni pemurah ke kede? nak hujung-hujung boleh cash out ni plak akaun gua tak gerak-gerak..aduyai.. iklan pun kejap ade kejap takde..dah macam biskut chipsmore gua tengok kahkah.. gua sebenarnya bukan ape..gua rasa teruja je tengok akaun nuff gua hampir-hampir nak boleh cashout.. tapi..............

Nak buat macam mana kan mungkin belum rezeki gua..so sabar aje la lagi.. terfikir jugak kadang-kadang nuffnang ni kedekut ke? ke saje nak tahan-tahan habuan gua hehehe.. jangan marah eh cik nuffnang..
terima kasih bagi gua taraf glitterati.. huahuahua... ape pon nuffnang the best (ayat mengampu)

2 ulasan:

Ana Jingga berkata...

dia ikut mood kut hehe..sabau yo lah jebat..:)

Unknown berkata...

hahaha tengah sabau la ni