followers

busuk.org

Rabu, 6 Ogos 2014

nak cashout nuffnang?



Assalam..

eh eh..! nuffnang gua hampir2 dah boleh cashout! tapi kan..tapi kan tinggal sket jek lagi nak up baru boleh cashout.. waduh waduh pak..gawat ini! ade sape-sape boleh bantu tak? ala bersedekah ler..kan tu amal jariah hehehe.. ok ok gua serius.. mohon bantuan rakan-rakan diluar sana untuk klik nuff gua.. in sha allah gua buat benda yang sama.. marilah kita bantu membantu ye..? :)

Gua sebenarnya teruja sbb gua tak pernah dapat ape-ape dari encik nuffnang ni selama gua berblogging..
so, sekali lagi mohon kerjasama rakan-rakan semua ye..

oklah gua sambung keje dulu..

ape-ape tinggalkan komen k?

p/s nak jana pendapatan dengan hanya duduk dirumah?
jom join gua di SPshops..in sha Allah kalau korang yakin dan rajin berusaha, semua akan berjalan lancar..
gua dah cuba sendiri dan alhamdulillah ada hasil. modal RM10
msj/wassap gua untuk keterangan lebih lanjut..

7 ulasan:

Cik Nor berkata...

datang bagi duit raya..:)

norhasnizakhalid berkata...

dtg nak bagi jugak duit raya...

Unknown berkata...

alhamdulillah... t.kasih normi n niza.. jap g gua plak bg duit raya hehehe...

Ana Jingga berkata...

salam jumaat,singgah beraya ke sini en jebat..klik nuffnang..moga2 boleh cash out dah hehe..

Unknown berkata...

hehehe t.kasih anajingga.. t.kasih semua :)

Jari Manis berkata...

dah boleh cashout belum..JM baru sempat nak singgah hari ni..part bantu membantu tu JM setuju..bila ada kunjunga then ada kunjungan balas ..semua org suka..

Unknown berkata...

btl tu hehe.. mari bantu membantu