followers

busuk.org

Khamis, 19 Jun 2014

merapu awal pagi



Assalam..
morning guys..pekabo semua? maaflah eh baru hari ni gua dapat jenguk ke blog gua ni setelah tiga hari berkursus kat KL. ape pun harap korang semua sihat dan dapat menjalani keje-keje seperti biase.. gua hari ni sebenarnye tak berape nak sihat.. nak flu agaknye hehehe... sedikit nak berkongsi dengan rakan-rakan semua pagi ni, tiga hari gua berkursus alhamdulillah dapat menamatkan dengan jayanya kursus yang diberi
(powerpoint 2010). mungkin lepas ni blh la buat slide dgn lbh kreatif lg..
tapi apa yang lbh menggembirakan gua adalah berita tentang berita kehamilan isteri gua ketika gua dalam kursus..
perasaan ketika tu tak tergambar.. rase nak balik putrajaya pun ade hehe..alhamdulillah. almaklumlah hamil anak pertama rase keterujaan tu mmg agak terover sket.

lepas ni tugas sebagai suami akan bertambah pulak..yelah nak jaga isteri kan..sape tak sayang isteri kot..
ape pun gua harap rakan-rakan semua dapat doakan kami semoga semuanya dipermudahkan..
ok la taknak cakap banyak dah lagipun banyak sangat keje-keje yang gua kene setelkan.. ok jumpe lagi.



Tiada ulasan: