followers

busuk.org

Ahad, 22 Jun 2014

anda komen,bloglist untuk anda.. amacam ada berani?




Assalam..

Hari ni gua saje buat posting gila-gila sempena nak puasa ni (apa kaitan?) hehehe.. gua saja buat ni untuk memeriahkan lagi dunia blogging dan yang penting gua nak cari rakan blogger baru tak kire otai ke atau newbie, sape sudi buat..x sudi xpe gua x goyang hehehe (gurau).

ok kali ni gua saje tulis merapu-rapu kat sini dan bagi korang satu tugas mudah iaitu 'mengomen' lebih kurang macam segmen jugaklah kan.. korang komen post ni pastu sebagai balasan gua letak link blog korang kat bloglist gua..simple! tak payah susah-susah follow blog gua pun.. (taknak menyusahkan)
just leave your comment and blah macam tu je hehehe..
tapi yang nak follow tu alhamdulillah la kan..rezeki. 

so, tunggu ape lagi..meh komen gua meh!! tak kire lah ape bentuk komen..nak kenal-kenal ke,nak promot blog ke asal jangan NEGATIF da...

ok enjoy.

13 ulasan:

Jari Manis berkata...

Salam jebat, lekir sini hiksss
Salam kenal jgk! I folow, u folow me boleh heeee
I am a travel blogger then sudi2 singgah di blog Jm nih

Jarimanistravel.blogspot.com

Nak tambah kenalan katanye heee

Unknown berkata...

ok thanks.. hehe

Cik Nor berkata...

bw otg..:)

Abam Kie berkata...

as salam. tq sbb senaraikan blog sy di bloglist baharu bro.. your link is in my blog list too!

Unknown berkata...

Jebat, jom exchange blog link untuk letak kat bloglist.

Hafez the Great
sedang berusaha untuk capai 68kg...

Farah berkata...

datang sini =D

arzmoha berkata...

saya tinggalkan jejak disini. dah follow rasanya.
http://www.arzmoha.com

Bunda_nora berkata...

Baik betul hati Hang Jebat kita ni yer... Ok bunda singgah komen kat sini... terima kasih juga Jebat rajin singgah ke Teratak Bunda yer..

Unknown berkata...

ok tq rakan2 semua... nnt jebat ltk link korang kat blog jebat k..

Unknown berkata...

Happy blogging. HEHE. Moga sentiasa menghasilkan entry-entry yang mantopp.. :)

Unknown berkata...

in sha allah eza.. abe ni kdg2 blh hilang jgk wei haha

NuR IzZaTi berkata...

Jengok2 kat sinii ^____^

Ilifadilah berkata...

saya tinggalkan tapak saya disini..

http://ilifadilah.blogspot.com/