followers

busuk.org

Rabu, 13 Jun 2012

Gempar! Naga Muncul Sebelum Ribut?


As'salam..


Alkisahnya seekor naga munculkan diri sebelum kejadian ribut di kota kinabalu tengah hari kelmarin.
eh ! tentu ramai yang lari selamatkan diri kan? korang ada tengok tak berita malam tadi?
ada? ada tak citer sal naga ni?
haaaaaaaaaaaaaa.................... kalau takde maknanya gambo ni tipu ! hahaha
aktuli gambar kecik kat atas ni (bulatan merah) yg kononnya ada wajah seekor naga yang muncul,
gambar ni sebenarnya palsu! korang jangan cepat percaya benda ni semua..
pic besar tu yang betul.. gua dah kaji selidik pasal kebenaran gambar ni..
bila gua buat perbandingan, maka inilah jawapannya...
ish ish ish..pandai betul dorang ni buat cerita sensasi..

mula-mula gua pun sentap gak ! lebih-lebih lagi kejadian ni kat negeri gua..
masa bangun pagi tadi, gua dengar makcik sebelah rumah heboh sal naga ni semua..
gua sambil pekena tea-0 panas dengar jer makcik tu berpokpek-pokpek sal citer naga dia..
tertarik dengan citer tu, gua carik sendiri kebenaran..
alhamdulillah...jawapan dah ada...sekali lagi, gambar tu tipu!
yess ! tipu !


7 ulasan:

MISS Z BERCELOTEH berkata...

kompom sgt photoshop tu huhuhu.. tp masa miss z share ttg ne,ada juga yg curiga tkut gmbr2 awan ne kena edit.. apapun,,jgn cepat tertipu

Unknown berkata...

hahaha .. btl2

Sharfynarz Sharfnie berkata...

keajaiban photoshop , hahaha XD

mama lynn berkata...

teknologi. budak skolah klu pandai photoshop mesti boleh buat. tp kalau ianya benar... subhanallah je patut kt lafazkan =)

Unknown berkata...

photoshop punya keje la ni..hehe

genjitakiya berkata...

sah photoshop

dariilhamkehati berkata...

hahha ~ macam2 la , kalaw yerr pown bukan photoshop , maybe kebetulan ternampak macam tuh , awan nih kan boleh jadik macam2 bentuk ...