followers

busuk.org

Sabtu, 12 Mei 2012

Genap 1000 !

As'salam...

Alhamdulillah..hari ni maka genaplah sudah 6 bulan gua menjadi blogger..hampir tak prasan plak !
apa pun gua nak ucap t'kasih banyak la kat korang semua..tanpa sokongan korang, rasanya gua tak btahan spi ke arini kot.. yang menariknya arini, follower gua dah genap mencecah ke angka 1000..syukran

so, gua nak ambik kesempatan ni jugak utk review follower gua yg ke-1000...

Jom terjah !



inilah dia budak yang bertuah arini..hehe
nama dia NUR AYUNI BINTI MOHD AZLAN
blogger yang berasal dari perak

blog dia cool jer, kaler ungu gitu..sedap mata memandang dan tak berat
so, gua cadangkan, korang follow la dia :)

k la gua nak tgk tb lak..tak pun nak sambung buat taik mata (ambik kesempatan)
epi bw semua..salam

2 ulasan:

Siti Hajar Noh berkata...

fuyoooo... 6 bulan dah dpt 1000 fllower tu. tahniah2. nak mintak tips...

Unknown berkata...

alhamdulillah siti..tips?
rajin update,bw,ping blog n buat segmen :)