followers

busuk.org

Khamis, 5 April 2012

Rahsia Bulan Kelahiran | April

RAHSIA BULAN KELAHIRAN


APRIL

Sangat aktif dan dinamik. 
Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal. 
Sangat menarik dan pandai menjaga diri. 
Punya daya mental yang sangat kuat. 
Suka diberi perhatian. 
Sangat diplomatik (pandai memujuk ). 
Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang. 
Sangat berani dan tiada perasaan takut. 
Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah. 
Emosi cepat terusik. 
Cuba kawal perasaan. 
Kecenderungan bersifat pendendam. 
Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan. 
Kuat daya ingatan. 
Gerak hati yang sangat kuat. 
Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain. 
Berpenyakit disekitar kepala dan dada. 
Sangat cemburu dan terlalu cemburu


Sumber:

3 ulasan:

THE AUTHOR berkata...

Daya ingatan kuat!!! Itu aku tu!!!
Cemburu..pun aku gak..
Sangat berani ...tapi kadang2 takut gak..
Gerak hati yang kuat..tu pun aku ..
Sah aku lahir aPRIL...
aKU 17/4.... ANAK KAMBING...kekekeke.
Bro..kalau ikut gerak hati aku kau pun bulan April gak..sebab kau buat entri hanya bulan april...betul tak?

Nunaayat berkata...

Gerak hati yg sgt kuat...yee tu Nuna....!

Nuna 15/4....:)

Unknown berkata...

hehehe gua bulan ogos..saje nak buat entri utk mereka2 yg lahir bulan ni..utk bulan mei..tungguuuu hehehe