followers

busuk.org

Sabtu, 7 April 2012

CONTEST : "BANNER SEGMEN SAYA PALING CUN!!" by ZAMANI 84

As'salam..


Hari ni gua nak join satu segmen yang agak unik dari rakan blogger gua

CONTEST : "BANNER SEGMEN SAYA PALING CUN!!" by ZAMANI 84 

Kepada rakan yang lain,jomlah sama2 memeriahkan segmen ini..klik jer 
banner kat atas ni untuk keterangan lanjut.

___________________________________________________________________

ini sajalah yang gua mampu pertaruhkan


aktuli gua cuma guna header blog gua dalam segmen gua yang pertama tempoh hari
yang bertajuk: SEGMEN: BLOGLIST APRIL-MEI BERSAMA JEBAT
so,layak ke join ni?hehehe...
tak layak pun takpelah hehe..dan gua tak harap nak menang pon
apa yang penting gua turut jayakan segmen/kontes rakan gua dan tolong promotkan sekali hehehe..

Oklah..selamat berjaya semua :)

3 ulasan:

Zam berkata...

Salam~ Thanks Jebat for joining! tak kisah lah layak lke tak, janji cube! ;)

Insya Allah, tunggu keputusannya Isnin ni k ;)

Zam berkata...

Salam~ Thanks for joining ;) Zam dah sediakan list peserta untuk segmen Zam, jadi sementara menunggu keputusan, jemputlah blogwalking ke blog diorang juga, k ;))

http://zamani84.blogspot.com/2012/04/contest-banner-segmen-saya-paling-cun.html

Unknown berkata...

Hai hai ! hehe dtg dr segmen yg sama . heeeee

jemput ke blog nia.

http://nialidia.blogspot.com