followers

busuk.org

Sabtu, 4 Februari 2012

“CONTEST PERIBAHASA MELAYU by ARRA AHMAD DAN AMALINA”



Assalamualaikum..

Terlebih dahulu gua nak ucap syabas dan tahniah kepada dua budak cute


Yang menganjurkan 
“CONTEST PERIBAHASA MELAYU by ARRA AHMAD DAN AMALINA”
yang pada gua memang baik dan bermanfaat 
terutama sekali kepada golongan muda-mudi
supaya tidak lupa 
akan peribahasa-peribahasa
lama mahupun baru.

kepada korang yang nak join,
klik jer banner kat atas tu ye :)

Oklah..
Disini gua nak join dan pertaruhkan peribahasa

Menapak baru setapak, mendaki baru sekaki

maksud

Baru hendak belajar sesuatu

~Peribahasa ini memang berkait rapat dengan diri gua yang sememangnya~
~baru hendak belajar sesuatu, terutamanya dalam dunia blogging ni~

Gua juga nak tag


4 ulasan:

Arra Ahmad berkata...

thanks sebab join.:)
good luck..

jal berkata...

jal lompat dari contest yang sama hihihi
nice peribahasa
one more
dah follow dah pon
jom follow jal balik

http://sayagilerpurple.blogspot.com/

Unknown berkata...

thanks jai :)

MIIZ Official Blog berkata...

singgah sini yup

http://dazzilurzzi.blogspot.com/2012/02/contest-peribahasa-melayu-by-arra-ahmad.html