followers

busuk.org

Ahad, 29 Januari 2012

Kejadian 'Suara dari Langit' Bakal Terjawab


Assalamualaikum..

Kejadian aneh ‘suara dari langit’ yang menggemparkan penduduk sekitar Kota Samarahan pada 11 dan 12 Januari lalu, bakal terjawab minggu depan apabila Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi akan mengumumkan hasil siasatan pakar mereka.

Timbalan Menteri, Sains dan Teknologi, Datuk Fadillah Yusof, berkata pihaknya yakin kejadian aneh itu mempunyai penjelasan dari sudut saintifik yang dapat diterima semua pihak, sekali gus menolak beberapa andaian tidak logik. 

Katanya, rakaman dan temu bual dengan penduduk yang mendengar suara aneh itu dibuat pasukan penyiasat dari Kuala Lumpur dengan jawatankuasa kementeriannya sedang menilai perkara berkenaan.

Baru-baru ini, penduduk di sekitar Kota Samarahan dikejutkan dengan bunyi aneh antara jam 1 pagi hingga 5 pagi pada hari berkenaan dan ia mencetuskan pelbagai andaian penduduk di negeri ini dan tersebar dalam lamanYoutube.

Pelbagai andaian timbul dari penduduk setempat, ada yang mengatakan kononnya bunyi itu seperti dengkuran naga dan tidak kurang pula yang mengatakan itulah petanda kemunculan kaum 'yakjuj dan makjuj' dan tanda bahawa kiamat akan berlaku tidak lama lagi. wallahualam.

p/l tiada yang mustahil

1 ulasan:

RHI berkata...

kita nantikan, supaya kesangsian kita terjawab